BAGAIMANA NAK 'JOIN' GROUP AZOM TEAMWORKS?
Anda boleh mendaftar secara online dengan kami, namun begitu kami menggalakkan anda berhubung terus dengan Pengurus Agensi kami yang sedia dalam senarai di seluruh negara. Kelebihan bersama kami, nama, lokasi dan no telefon akan disiarkan di akhbar milik kami MEDIA TERKINI dan di blog ini. Dengan cara ini ia akan memudahkan sedikit urusan anda untuk mendapatkan rakan niaga baru. Bagi anda yang ingin mendaftar terus melalui kami, sila ikuti langkah dibawah : PERTAMA: Sila buat bayaran secara online ke akaun Maybank 1560 9398 6722 atas nama Fouziah bte Omar. Bayaran sebanyak RM188 (Sem M'sia) dan RM198 (Sbh & Swk) bagi satu penyertaan. Walau bagaimana pun anda boleh menyertai lebih dari satu, sekiranya anda mempunyai lebih dari satu kenderaan atau anda benar-benar faham sistem pemasaran program ini. KEDUA: Selepas membuat pembayaran ke akaun berkenaan, sila hantarkan SMS berikut ke talian 017-348 8597 , taip [PAY_Tarikh Bank In_ Jumlah_Masa_Nama _Alamat_KP] Selepas menerima bayaran dan telah dibuat pengesahan, pihak kami akan membuat pendaftaran secara online dalam masa 48 Jam atau lebih awal dari itu. Ini bagi membolehkan kemaskini data dilakukan. Anda akan menerima SMS dari kami sementara proses ini dijalankan.

PELAN A - Ganjaran Harian Dan Mingguan
Antara pendapatan pertama yang bakal anda perolehi adalah seperti berikut. Dalam Pelan A (1) anda bakal menerima Insentif Pengenal (Introducer @ Referral), Insentif (Overriding) dan Insentif Peringkat. pengiraannya adalah seperti berikut:-
ASSOCIATES MANAGER (AM) -

Dengan bayaran RM168 (Sem M'sia) atau RM180 (Sbh & Swk) maka anda layak menerima pangkat ini. Dan ganjaran pertama yang bakal diperolehi ialah Introducer Income (Referral Bonus) iaitu sebanyak RM30 dan Leadership Income RM2. Ini bermakna setiap orang yang diperkenalkan menyertai program ini, maka anda akan menerima ganjaran RM32. Ganjaran berikut pula diterima bila orang yang anda perkenalkan pula membuat kerja yang sama seperti anda. Di Generasi kedua anda akan dibayar RM2, Generasi ke-3 (RM2), Generasi ke-4 dan Ke-5 (RM2). Seramai mana pelanggan baru yang berdaftar, maka anda akan dibayar RM2, biarpun bukan anda yang perkenalkan mereka dengan program ini. Setelah kumpulan anda membesar sehingga mencecah 200 Rakan Niaga baru menggunakan kad ini dalam tempoh 6 bulan, maka anda layak untuk naik ke pangkat seterusnya Unit Manager (UM), dengan syarat anda berjaya memperkenalkan secara peribadi dua orang Associates Manager (AM).
UNIT MANAGER (AM) -

Apabila anda berada pada kedudukan ini, maka ganjaran dan insentif anda juga akan bertambah. Dimana, setiap Rakan Niaga yang anda perkenalkan (Introduce) maka anda akan dibayar sebanyak RM40 dan RM10 lagi untuk kepimpinan (Leadership).

Ini bermakna setiap satu pendaftaran baru, anda bakal menerima ganjaran RM50. Bayangkan jika anda melantik banyak pendaftaran baru setiap hari. Maka pendapatan anda terus berganda. Anda juga akan dibayar ganjaran sebagai pemimpin (Leadership) berterusan sehingga generasi yang ke-7. Maknanya pada generasi kedua anda bakal menerima RM16 dari setiap pendaftaran, Generasi ke-3 sebanyak RM16, Generasi ke-4 (RM14), Generasi ke-5 (RM12) dan pada Genarasi ke-6 dan 7 sebanyak RM10 setiap pendaftaran baru yang dibuat oleh rangkaian kumpulan anda. Anda akan terus menerima sebanyak RM10 (Infiniti) selepas itu, sehinggalah ada ahli di bawah anda yang naik pangkat UM (Sama darjat dengan anda). Bila cukup tiga orang ahli mendapat pangkat sama dengan anda iaitu UM, maka berlakulah BREAKAWAY (Putus rangkaian). Walau bagaimana pun, anda akan dibayar royalti sebanyak RM2 daripada 200 pendaftaran baru yang mereka bawa. Maknanya anda akan menerima RM400 bagi seorang UM dan RM1,200 untuk tiga UM yang naik pangkat itu. Anda layak untuk naik pangkat terakhir iaitu GM (Group Manager), jika ada dua AM yang anda perkenalkan (Introducer) itu naik pangkat UM (Unit Manager). Namun, syaratnya ialah rangkaian anda mencecah 600 Rakan Niaga dalam masa 6 bulan. (Promosi hingga 31 Ogos = 100 orang)

GROUP MANAGER (GM) -


Pangkat terakhir yang ditawarkan oleh SVR ialah Group Manager. Jika anda berjaya mencapai pangkat ini, maka kedudukan anda lebih selesa dan anda juga bakal menikmati imbuhan yang lebih besar secara berterusan. Bayangkan, setiap seorang MEMBERSHIP baru yang anda perkenalkan (Generasi pertama), maka anda akan mendapat imbuhan RM61 (RM45 Introducer + RM16 Leadership). Manakala pada Generasi kedua pula anda bakal mendapat imbuhan RM29, Generasi ke-3 (RM27), Generasi ke-4 (RM25), Generasi ke-5 (RM23) dan Generasi ke-6 dan ke-7 (RM21). Selepas itu juga, anda bakal menerima pendapatan infiniti atas kemasukan pada generasi seterusnya sehingga bertemu UM (Unit Manager) yang naik pangkat ke GM (Group Manager) seperti anda. Apabila berlaku 4 orang UM naik ke GM, maka putuskan rangkaian anda di sini (BREAKAWAY) dan anda akan dibayar royalti RM3 X 600 (Rakan Niaga) pada GM pertama, RM2 X 600 GM kedua, RM2 X 600 GM ketiga dan GM keempat juga sebanyak RM2 X 600. Jumlah RM600 ialah syarat kenaikan pangkat mereka dari UM ke GM sebelum itu. Walau bagaimana pun anda tidak perlu risau dengan senario ini, kerana masih ramai lagi Rakan Niaga yang belum naik UM dan GM berlaku dalam kumpulan anda setiap masa.