BAGAIMANA NAK 'JOIN' GROUP AZOM TEAMWORKS?
Anda boleh mendaftar secara online dengan kami, namun begitu kami menggalakkan anda berhubung terus dengan Pengurus Agensi kami yang sedia dalam senarai di seluruh negara. Kelebihan bersama kami, nama, lokasi dan no telefon akan disiarkan di akhbar milik kami MEDIA TERKINI dan di blog ini. Dengan cara ini ia akan memudahkan sedikit urusan anda untuk mendapatkan rakan niaga baru. Bagi anda yang ingin mendaftar terus melalui kami, sila ikuti langkah dibawah : PERTAMA: Sila buat bayaran secara online ke akaun Maybank 1560 9398 6722 atas nama Fouziah bte Omar. Bayaran sebanyak RM188 (Sem M'sia) dan RM198 (Sbh & Swk) bagi satu penyertaan. Walau bagaimana pun anda boleh menyertai lebih dari satu, sekiranya anda mempunyai lebih dari satu kenderaan atau anda benar-benar faham sistem pemasaran program ini. KEDUA: Selepas membuat pembayaran ke akaun berkenaan, sila hantarkan SMS berikut ke talian 017-348 8597 , taip [PAY_Tarikh Bank In_ Jumlah_Masa_Nama _Alamat_KP] Selepas menerima bayaran dan telah dibuat pengesahan, pihak kami akan membuat pendaftaran secara online dalam masa 48 Jam atau lebih awal dari itu. Ini bagi membolehkan kemaskini data dilakukan. Anda akan menerima SMS dari kami sementara proses ini dijalankan.

ISI MINYAK PUN DAPAT DUIT??



Kami dengan bangganya ingin menawarkan kepada anda satu program hebat yang bakal mengubah masa depan anda. Program yang julung-julung kali anda temui dan tidak wajar dilepaskan. Tidak kira siapa anda ? Golongan korporat, ahli politik, kakitangan kerajaan, swasta, petani, nelayan, peneroka felda, pekerja industri, mahasiwa, penganggur atau apa jua pekerjaan yang anda lakukan sekarang, marilah bersama kami menjadi "Pengguna Yang Bijak". Sekarang. Anda tentu tidak sedar, selama puluhan tahun hidup di dunia ini anda telah habiskan wang beeratus-ratus ribu semata-mata untuk mengisi minyak kenderaan atau pun membeli belah. Pernahkah anda terfikir, bahawa wang yang anda keluarkan itu bukan sedikit jumlahnya, malah dapat membeli sebuah rumah banglo mewah jika dikira jumlahnya. Namun, itulah hakikatnya di mana semakin banyak anda berbelanja maka semakin besar jumlah wang yang anda perlukan. Adakah anda pernah tergambar bahawa satu hari nanti wang itu akan dikembalikan kepada anda dalam bentuk tunai?.

Mungkin ia satu yang tidak munasabah serta masuk dek akal bagi mereka yang memikirkannya. Namun, segalanya dapat dibuktikan bahawa setiap orang yang membelanjakan RM300 sebulan untuk minyak dan membeli belah, kemudian didarabkan dengan 12 bulan (RM300 X 12 = RM3,600). Jumlah itu kemudian dikira dengan tahun anda mula berkereta serta menikmati keselesaan hidup. Andaikata 10 tahun lamanya, maka anda telah belanjakan RM3,600 X 12 tahun. Maknanya jumlah keseluruhan hampir mencecah RM36,000 !! Pernahkah anda mendapat sebarang ganjaran berupa "wang tunai" dengan jumlah "wang besar" yang anda belanjakan itu selama ini. Maka itulah kami ingin mengajak anda menyertai program SVR ini sekarang untuk menikmati ganjaran atas perbelanjaan yang anda keluarkan. Jadilah pengguna yang bijak bersama rangkaian kumpulan kami. Berbagai tawaran menarik menanti anda !!