BAGAIMANA NAK 'JOIN' GROUP AZOM TEAMWORKS?
Anda boleh mendaftar secara online dengan kami, namun begitu kami menggalakkan anda berhubung terus dengan Pengurus Agensi kami yang sedia dalam senarai di seluruh negara. Kelebihan bersama kami, nama, lokasi dan no telefon akan disiarkan di akhbar milik kami MEDIA TERKINI dan di blog ini. Dengan cara ini ia akan memudahkan sedikit urusan anda untuk mendapatkan rakan niaga baru. Bagi anda yang ingin mendaftar terus melalui kami, sila ikuti langkah dibawah : PERTAMA: Sila buat bayaran secara online ke akaun Maybank 1560 9398 6722 atas nama Fouziah bte Omar. Bayaran sebanyak RM188 (Sem M'sia) dan RM198 (Sbh & Swk) bagi satu penyertaan. Walau bagaimana pun anda boleh menyertai lebih dari satu, sekiranya anda mempunyai lebih dari satu kenderaan atau anda benar-benar faham sistem pemasaran program ini. KEDUA: Selepas membuat pembayaran ke akaun berkenaan, sila hantarkan SMS berikut ke talian 017-348 8597 , taip [PAY_Tarikh Bank In_ Jumlah_Masa_Nama _Alamat_KP] Selepas menerima bayaran dan telah dibuat pengesahan, pihak kami akan membuat pendaftaran secara online dalam masa 48 Jam atau lebih awal dari itu. Ini bagi membolehkan kemaskini data dilakukan. Anda akan menerima SMS dari kami sementara proses ini dijalankan.

BAGAIMANA PENDAPATAN KITA BOLEH DITUNAIKAN



Anda boleh menunaikan (CASH) pendapatan yang diterima dalam PELAN A ini. Semakin besar rangkaian dan pendapatan yang diterima, maka semakin banyak boleh anda tunaikan secara harian dan mingguan. Pendapatan 70% yang dimasukkan ke dalam akaun SVR anda boleh ditunaikan seperti berikut iaitu :-
PENDAFTARAN BARU - Anda boleh gunakan E-Wallet untuk mendaftarkan Rakan Niaga baru. Ini bermakna anda perlu pindahkan (transfer) E-Wallet anda ke dalam R-Wallet (Untuk daftar). Setelah itu, anda boleh menerima bayaran RM168 atau RM180 daripada Rakan Niaga secara tunai, dan anda hanya perlu gunakan E-Wallet untuk mendaftar mereka. Ini bermakna, anda terima TUNAI terus ke dalam poket anda.

PINDAHAN (TRANSFER FUND) - Anda boleh pindahkan jumlah E-Wallet anda sesama Rakan Niaga sekiranya mereka mempunyai wang tunai untuk diberikan kepada anda. Pindahan boleh berlaku pada bila-bila masa dan dimana sahaja anda berada tetapi dengan syarat selepas mendapat persetujuan kedua belah pihak.

BAYARAN OLEH SYARIKAT - Pihak syarikat sendiri akan membuat bayaran terus ke dalam akaun bank anda setiap 10 hari. Sila klik "Yes" pada ruangan berkenaan dan pastikan nombor akaun sudah dimasukkan dalam profail anda. Ini bermakna anda akan mendapat pendapatan 3 kali sebulan. Syaratnya, jumlah minima yang perlu anda di dalam akaun anda perlulah melebihi RM100.Sila klik "YES" pada ruangan yang berkenaan untuk pembayaran

PELAN B - Ganjaran Pelan Auto Placement Anda juga bakal mendapat pendapatan tambahan dipelan ini. Ia terjadi sendir dan tidak perlu difikirkan sangat. Ia berdasarkan kepada tiga tajaan aktif. Syarikat SVR akan meletakkan akaun anda secara Automatik di pelan ini berdasarkan kepada tiga line (ABC). Susunan dibuat oleh syarikat secara MATRIK mengabungkan semua Rakan Niaga yang berdaftar dibawah rangkaian anda, berdasarkan kepada konsep 3 X3 X 3 X 3 X .... (10 Generasi).

Anda akan menerima ganjaran sebanyak RM3 atas setiap akaun yang berada di bawah rangakaian anda secara tidak disedari. Jika berlaku lengkap 10 Generasi, anda bakal mendapat ganjaran insentif sebanyak RM265,716. Anda wajib berbelanja RM60 sebulan (Kad Kesihatan Bio-Energy) jika ingin menikmati kehebatan insentif perkembangan berperingkat ini. Walau bagaimana pun, jika anda memang sudah aktif sejak awal lagi, maka secara automatik anda sudah ada RM120 didalam akaun di pelan ini dan anda bakal mendapat satu kad kesihatan Bio-Energy baru yang akan dihantar terus ke alamat anda (Auto).
PELAN C - Ganjaran Rebat Belian Bulanan Pendapatan ini adalah dikira dan dibayar secara bulanan atas penggunaan kad seluruh kumpulan anda. Ini bermakna selagi mereka membeli menggunakan Gift Card atau pun Kad Gold Shopping maka semua ganjaran mata (Reward Point) yang mereka terima akan dikira. Bayangkan jika seorang Rakan Niaga menggunakan Gift Card untuk mengisi minyak sebanyak RM300 sebulan. Ini bermakna mereka memberi anda 300 markah (berdasarkan RM1:1 markah). Semakin ramai yang menggunakan kad ini maka semakin besar ganjaran yang anda akan perolehi.

Seandainya kumpulan A anda menggunakan RM50,000 sebulan maka ia dikira sebaga 50,000 mata dan kumpulan B menggunakan sehingga RM10,000 sebulan ia bermakna 10,000 mata. Kedua-dua ganjaran mata itu tadi akan dicampurkan dan didarabkan dengan 5% (Rebate tunai).
Contoh pengiraan :- Ini bermakna, pendapatan rebate anda pada bulan itu ialah RM3,000. Bayangkan semakin ramai yang menggunakan kad ini, bukankah pendatan anda akan meningkat berkali ganda dari yang sepatutnya. Setiap kali Rakan Niaga dibawah anda membeli minyak atau membeli belah di pasaraya terpilih, maka anda akan mendapat ganjaran dalam bentuk wang tunai. Bukankah ini menarik buat semua?. Walaubagaimana pun syarat untuk mendapat ganjaran ini, anda perlulah membuat pembelian paling minima sebanyak RM100 sahaja setiap bulan. Perbelanjaan itu termasuklah membeli minyak di Petronas atau pun membeli belah di pasaraya terpilih. Apa yang penting anda tidak perlu bersusah payah untuk memastikan Rakan Niaga dibawah kumpulan anda membuat belian minyak atau membeli belah. Ini keran, setiap kali mereka mendapat bonus 10% dimasukkan ke dalam kedua-dua kad tersebut. Bayangkan jika had maksima RM300 sebulan ada didalam Gift Card , tidak mungkin mereka tidak menggunakan wang itu untuk membeli minyak di stesyen terbabit. Justeru itu, perkenalkanlah program ini kepada lebih ramai rakyat Malaysia supaya mereka turut menjadi "Pengguna Yang Bijak"